Ułatwienia dostępu

• Logo

24 lutego uczniowie naszej szkoły wyruszyli w pierwszy tego roku rajd ze szkolnym kołem PTTK. Naszym celem był Beskid Niski, a dokładnie malowniczo położony Magurski Park Narodowy, leżący na granicy województwa podkarpackiego i małopolskiego. W logo Parku znajduje się orlik krzykliwy, który w Polsce objęty jest ścisłą ochroną gatunkową. Naszą pieszą wędrówkę rozpoczęliśmy w miejscowości Krempna. Minęliśmy zaporę na rzece Wisłoce, otoczoną pięknymi, górskimi  krajobrazami. Podążaliśmy zielonym szlakiem, wzdłuż  ścieżki  przyrodniczej  Kiczera. Cały czas towarzyszyła nam słoneczna, pogoda aura, dzięki czemu nasza wędrówka była niezwykle przyjemna. Początkowo trasa wiodła  drogą asfaltową, z czasem  wspinaliśmy się leśnymi pagórkami, a następnie   malowniczymi beskidzkimi łąkami. W końcu dotarliśmy do szczytu Wysokie (657 m n.p.m), skąd z niewielkiej platformy  widokowej mogliśmy podziwiać rozległą  panoramę Beskidu Niskiego. Po dłuższym odpoczynku  udaliśmy się w kierunku wsi Ożenna, gdzie zakończyliśmy naszą wyprawę. Opiekę nad uczniami sprawowały Panie: Lidia Ludorowska i Agnieszka Napiórkowska.
Zapraszamy do galerii zdjęć!